Wednesday, August 12, 2009

PERKHEMAHAN...








Pada petang itu aku sampai awal daripada yang dijanjikan. Walau begitu, dari jauh aku telah kelihatan beberapa orang pelajar telah menanti di tapak perkhemahan. Mungkin begitu teruja dengan aktiviti perkhemahan yang akan dibuat. Maklumlah dah 2 tahun perkhemahan unit uniform tak dibuat. Kesian betul dengan dia orang. Tapi apa boleh buat keadaan tak mengizinkan. Perkhemahan kali inipun aku kuatkan semangat, itupun setelah berkali-kali didesak oleh Kak Besah. Dalam masa seminggu aku siapkan kertas kerja, mesyuarat dan aku tak toleh ke belakang lagi. Aku tidak peduli dengan orang lain, dalam kepala aku, perkhemahan pada kali ini mesti direalisasikan.

Seperti yang dijangka, aku makan hati dengan kerjasama sebahagian rakan-rakan. Nasib baiklah ada sahabat-sahabat dan anak-anak kompang yang memahami. Terubat sedikit hati gersang aku.Apapun perkhemahan kali dapat dilaksanakan dengan jayanya. Terima kasih yang teramat sangat kepada semua yang telah memberi kerjasama....

0 ulasan: