Sunday, November 15, 2009

HARI ASPIRASI SENI BUDAYA ISTIMEWA

Barlangsung pada 11 November 2009 yang lalu. Aku membuat persiapan agak rapi juga. maklumlah jarang-jarang bermain di Pusat membeli belah. Dengan kesibukkan aku, mahu tak mahu kenalah juga buat persiapan coz dah sanggup ambil job nie. Alhamdulilah semuanya berjalan lancar cuma bab pengangkutan saja yang ada problem. Ingat dapat token tambahan tapi tak ade...







BERSAMA KANAK-KANAK PENDIDIKAN KHAS

Pada 5 November yang lalu aku diberi kesempatan untuk bersama-sama di Majlis Anak-anak Pendidikan Khas. Agak teruja juga coz jarang-jarang sekali dapat bersama dengan anak-anak istimewa. Seronok tengok bakat dia orang membuat kraf tangan dan kerja seni. Setiap insan di dunia ini punya kelebihan masing-masing. Begitu jugalah dengan mereka.




Monday, November 9, 2009

KECEMERLANGAN

Pada 7-9 Nov 2009 yang lalu aku telah menghadiri Hari Anugerah Kokurikulum yang diadakan di RTM Pahang. Aku menginap di Hotel Grand Con dengan 3 orang anak-anak kompang. Tersenarai sebagai Top five 2 kategori, sudah membanggakan aku. Bukan mudah untu ke tahap ini. Tapi inilah tranformasi yang telah berjaya aku bawa untuk SK Melayu Raya. Pelbagai kejayaan diraih dengan adanya Kelab Kompang Warisan Muda. Walaubagaimanapun kejayaan ini aku dedikasikan untuk semua individu-individu, jabatan-jabatan,syarikat-syarikat dan sesiapa jua yang sentiasa memberi sokongan yang tak berbelah bahagi kepada KELAB KOMPANG WARISAN MUDA.

Sekolah Kebangsaan Melayu Raya Tersenarai dalam 2 kategori iaitu Sekolah Cemerlang Kokurikulum Luar Bandar dan Kelab/Persatuan Cemerlang Kelab Kompang Warisan Muda.